HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Wednesday, June 08, 2011

Sistem Transit Aliran Ringan

Salam petang Rabu!
Hari ini hujan lebat dan angin kuat di KL. Terus,kesesakan lalu lintas di KL terus menular. Mulai jam 4 sehingga skrg jam 7 ptg.
Mommy tersangkut dlm jem? Oh! Tidak sama sekali. Sejak 3 bulan y lalu, Mommy da jd penumpang tegar LRT. Merangkumi aliran Ampang dan Kelana Jaya. Okla, xyah bsesak2 mengadap jem. Cuma perlu byk berjalan dan be on time supaya xtrtinggal tren bg mengejar masa sepatutnya tiba ke tmpt kerja. Ikutkan Mommy ble je drive. Tp memandangkn waktu kerja Mommy y panjang (8.30am-6.30pm) dan Papa pulak da mula bekerja di Putrajaya atau Cyberjaya maka inilah alternatif supaya Mommy tidak sampai rumah lewat.
Ok jugak naik tren ni. Kita berpeluang jumpa ramai orang,samada y xdikenali or y kita kenali (esp kwn2 lama). Walaupun bersesak2 tp xpe. Ini pengalaman buat warga KL. Rugi kiranya korang xpernah naik. Sekarang pn Mommy dalam tren. Bru je tkr tren kt Masjid Jamek nak ke Bkt Jalil. Hehe..Ptg ni lg sesak compare dri semalam. Padahal skrg musim cuti sekolah.
Sebenarnya Mommy xsbr nk tnggu wujudnya LRT extension dri Puchong. Lambt btl! Start bulan puasa nnt Mommy da xbpluang naik tren lg. Kene drive pulak. Sbbnya Mommy ada good news nk share ngn kalian nnt. Hmm..
Ape2 pn naik tren best je. Dpt tgk mcm2 ragam org pegi keje,sekolah,jalan2,blk keje,sekolah. Ragam org dating,tdo,sembang kuat2,gerabak sepi,tren sesak etc. Lawak pn ada. Okla, Mommy penat nk taip smbl bdiri. Daa!

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com