HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, December 21, 2010

25 sudah!

Saya rindu blog saya!!!!

Lama xupdate ngan kisah2 sibuk + malas saya.


Blog....

Semalam saya da genap 25 tahun.

Saya celebrate dengan MC di rumah bersama suami, Aisy, Mama & adik2. Huhu...

Bagus tak saya?

[da 25 tahun da diri ini, rasa cam tua pulak. ups! matangla.]

25hb ni nak sambut birthday Mommy and Aisy. together2. hehe...kwn2 yang sudi nak join 1st birthday party Aisy, jemputla datang ek.

Sempena ulangtahun ke-25 mommy, mommy harap ini akan menjadi titik permulaan bagi mommy utk menjadi seseorang yg lebih baik daripada semalam. Cekal dan tabah menghadapi dugaan, cobaan dan ujian. 
- Semoga mommy dapat menjadi isteri yang soleh, bertanggungjawab, menghormati dan menyayangi suami.
- Semoga mommy dapat menjadi mommy yang menyayangi dan bisa mendidik anak-anak dengan asuhan yang berkualiti dan diberkati Allah.
- Semoga mommy berjaya menjadi anak yg baik buat Mama & Mama Mertua.
- Semoga rezeki Mommy sekeluarga akan melimpah ruah dan mendapat keredhaan dan rahmat dari-Nya.

Tiada apa lagi yang bole Mommy perkatakan melainkan tanda syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah kerana telah mengurniakan kesihatan yang baik, rezeki yang melimpah ruah, keluarga dan anak, saudara mara, kawan-kawan dan semua yg ada dalam hidup Mommy.

Selamat Hari Lahir ke-25, Farhana Aqilah Binti Mohd Suffian!!!! 

2 komen:

ღnFashyaღ said...

fana baru 25 ke? muda lagilah. fashya 25 baru nak kawen..huhu

Mommy Aisy said...

Hi Fashya!

Xde la muda mana pun. Nmpk tua kan? Haha...

Erk, xsangka rupanya sy kawen masa berusia 23 tahun. melahirkan pada usia 24 tahun. hmm..kagum ngan diri sndiri.

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com