HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, July 29, 2008

^HiLanG^

Semalam...
Aku kehilangan sesuatu yang paling aku sayang selain famili tercinta.

Hari ini...
Aku masih kehilangan dan akan terus kehilangan.
Tetapi aku masih menanti.
Dengan penuh harapan.

Hari ini...
Hati ku sepi.
Kerana kehilangan.
Selama hampir 10 tahun aku jaga, aku semai, aku abadikan, aku korban, aku pertahankan...
Namun, kini aku masih sepi.

"Sepi sekuntum mawar"

Aku sekarang hanya mampu menanti. Tanpa berharap apa2.
Kerana, jika aku berharap harapan ku akan terbang tinggi.
Tinggi setinggi2nya.
Dan, jika harapan hanya tinggal harapan...
Aku akan jatuh rebah dan mati dalam harapan dan anganku.

Hmmm....

Aku buntu...
Aku bingung...
Aku lupa siapa diri aku kerana nya.

Aku hilang dalam diri ku sendiri..

Sedih...

Kehilangan...

Sunyi...

Merana...

Mati...

6 komen:

Mohd Hafifi said...

kenapa perkataan mati kat bwh skli tu?

Mohd Hafifi

t i u n g said...

uih, apa yang hilang ni..?

Tokyo BLUE said...

hilang......... carik balik.. tak jumpe.. diam... waa

FaNaQiLa said...

-mohd hafifi-
mati? cinta_mati..lagu baru tu.

-tiung-
hilang sesuatu yg sy xsangka akan hilang. ntahla.

-tokyo blue-
nak carik xdpt..payah...nnt lagi sedih kalo xjumpa. nak diam pun xbole.

anakmalaysia said...

aku hilang macam2

1. Hilang ic dan lupa nama
2. Hilang surat lahir dan lupa birthday
3. Hilang haluan balik ke rumah
4. Hilang arah sampai sesat ke blog ini

FaNaQiLa said...

-anakmalaysia-
Welcome AnakMalaysia!!!

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com