HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Monday, July 07, 2008

"Associate Consultant"

Salam...

Alhamdulillah...Bersyukur kepada Allah Yang Maha Esa lagi mengasihi hamba2Nya...
Aku hari ini telah memulakan kerjaya pertama ku selepas tamat pengajian sebulan yang lalu. Aku kini bergelar Associate Consultant di sebuah syarikat yang teletak di sekitar KLCC.

Pada mulanya aku agak2 ragu2 untuk menerima tawaran daripada syarikat ini kerana jauh dari rumah. 60km terpaksa aku ulang alik dalam sehari. Akan tetapi memandangkan aku telah bersama syarikat ini selama 6 bulan sepanjang menjalani praktikal, aku fikirkan kembali untuk menerima tawaran tersebut. Hmm...Tapi aku terpaksa bersama syarikat ini selama 3 tahun. Kontrak. Dush! Berdebuk sekali. 3 tahun tak boleh berhenti atau bayar pampasan RM 25,000. Kuikuikui...

Hmm...Tu je nak cerita..

Tahniah buat ku yang akhirnya telah memasuki dunia kerjaya. Yihiii...
Terima kasih buat En. Mohd Noor Hakimi sebab menghantar aku ke pejabat pada hari pertma aku bekerja. Maceh sayang....!!!

11 komen:

t i u n g said...

wah dah dapat kerja..
tahniah..
gud luck.selamat bekerjaya.. :D

thafiexq said...

tahniah pada awak.. doakan saya pula untk carik dan dapat kerja... waaa

King said...

gaji pertama: 25% utk blanja all bloggers okey??...

FaNaQiLa said...

-tiung-
a'a.udah dpt kelija..hehe
thanks so much...
smga sy tabah menghadapi 3 tahun yg bakal sy tempuh nnt...

-thafiexq-
maceh...baik. semoga awk juga cepat2 carik n dapat kerja. berusahala..
chiyok!

-king-
25%!!!!!tidak...
blm masa nya spend for other blogger...no!!!
i need to spend for my beloved famili n my syg. sori k? hehehe

azie said...

tahniah!

suh kimi ngan hafifi tu hapdet blog okeh

tasikmerah said...

nak kena mintak belanja nih... he he...

anyway.. tahniah... selamat bekerja..

:)

diEla said...

tahniah!
hehe..
simpan duit tuk kenduri kahwin ya..
:)

13may said...

tahniah!

jgn ngular ok :D

KiMiE said...

:)

Princess Liyana said...

Tahniah cik fanaqila..huhu:)

FaNaQiLa said...

sori 4 da late replying comments!!

-azie-
ha..da soh pun. kimi da hapdet da skrg.

-tasikmerah-
mintak belanja? hakhak...

1st gaji pun blm dpt. tp gaji sume da reserved la. huhu...duit kete, baju, blnja adik2, simpanan..kuikui. lain kali ek tasik?

-diela-
Diela!!! Baik, sy mmg akan simpan utk kawin... Thanks 4 remind me.

-13may-
xde ngular la..tp curik2 masa adela..

-kimie-
syg, xkan komen tu je?

-liyana-
Thansks neway.

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com