HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Thursday, May 14, 2009

I'm married!~ Miss Fanaqila to Mrs Hakimi

Salam...

Lama aku hilang tanpa update blog ni. huhu..busy sgt ritu ngan outstation and wedding preparation. So, kali ni aku nak kongsi tentang cerita Majlis Pernikahanku.

Alhamdulillah, pada tanggal 1 Mei 2009 aku sah bergelar isteri kepada Mohd Noor Hakimi Zakaria. Amin. Akhirnya kami disatukan jua setelah mengharungi pelbagai rintangan dan dugaan dalam tempoh hampir 10 tahun ini. Kami dinikahkan di kediaman ku di Puchong, Selangor. Hanya dengan sekali lafaz, aku bergelar seorang isteri dan dia bergelar suami. Hmm.. Cam xcaya je aku dah kawen. huhu...

Batal air sembahyang

Okla, aku rasa ni dlu aku dapat kongsi. Nanti aku stori lagi. Sabtu ni (16 Mei 09) Majlis Bertandang pulak di Jitra Kedah. Owh, sebelum tu. Lupa plaks nak kongsi kad kawen kami.
Kad Jemputan Kahwin Farhana & Hakimi

8 komen:

azie said...

tahniahhhhhhhh!!

tak bitau pun. tetiba je dah langsung,ehehe.

ucap selamat untuk kamu berdua yang sangat baik!

Ex Starians said...

Pabila bersentuhan suami isteri...batal air sembahyang...kena ambil air sembahyang tiap kali selepas bersentuhan....betul tak?

waruna said...

tahniah

FaNaQiLa said...

azie..

sori, bukan xnk bgtau or xjmpt tp xdan nak update blog..so sori..
neway thanks for the wish.

ex starians,

sy kurang faham dgn mksd ayat anda. bole perjelaskan.

waruna,

terima kasih

King said...

TAHNIAHHHHH!!!!!!!

YE ARR.. X BGTAU PONNNN....

HUHUUU......

ALHAMDULILLAH.......

KiMiE said...

YAA!!~ Tahniah!!~

geo_life said...

congratulation

::::LAdY FAFA:::: said...

tahniah!
selamat pengantin bru..!!!

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com