HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Friday, February 13, 2009

Trafik Jem

(Laluan Kinrara ke Bukit Jalil)

Jem! Jem! Jem! Benci!!...Sakit hati. Tiap2 awal pagi, elok2 mood baik terus hati jadi panas. Semuanya kerana 'JEM' = jammed. Bengang je. Puncanya kereta banyak. Nak kata ada eksiden, xde. Nak kata ada kereta rosak, pun xde jugak. Tapi tiap2 pagi pasti aku terperangkap kat jalan tu dekat 30 minit. Hmmm...

(Jalan dari Astro menghala ke bulatan lumba kuda)

Tengokla, punya berderet kereta kat belakang tu. Inilah dia Malaysia. Negara penuh sesak dengan kereta2, bukan setakat sesak dengan warga asing (Bangla, Indon, Myanmar, Nepal) je.

Harap2 dapatlah aku bertahan sampai bila2 untuk mengharungi corak hidup di Lembah Klang ni. Tak bagi can betul. Nak pecut 100km sejam pun payah.
Kerana aku hanya mampu bawak 50km/ sejam.

Huish..Memang menduga.

1 komen:

KiMiE said...

tu laa...jadila mat rempit..mcm abg..hehe!!~

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com