HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Wednesday, March 14, 2012

Positif

Alhamdulillah, rezeki kami sekeluarga tak pernah putus walaupun kadang2 tengah bulan seperti sekarang poket sudah kering tiada isi. Walau financial belum kukuh, rezeki Allah tetap ada. Selepas Mommy dapat kerja baru yg lebih baik, Papa pun dapat kerja baru yg lebih baik.

Seminggu yang lepas, kami berdua dikejutkan dengan rezeki ini. Alhamdulillah. Syukur kepadaMu Ya Allah atas rezekiMu buat kami sekeluarga.


Rasanya macam da confirm. Cuma Mommy belum berkesempatan nk g klinik lagi utk pemeriksaan lanjut. Kepala pun da mula pusing. Badan da mula xsedap xselesa. Tekak da mula memilih nak makan apa. Segala xkena. Malam tadi Mommy kesejukan seperti demam, tapi pagi ini ok pulak. Mungkin betulla. Aisy nk dapat adikla.

7 komen:

ღnFashyaღ said...

WAH fana! Tahniah ye! take care of yourself k...happy for u. :)

Mommy Aisy said...

TQ Fashya! Now fashya da bpe minggu dan bila due ek?

sharEna said...

heee congrats dear =D patot kata ritu badan cam berisi ek? rupanya preggy =) kite akan menyusul later insyaAllah =D

celebration of love said...

Wah... Congrats kak fana... Lepas ni, aisy da ada adik...

Mommy Aisy said...

Teppei: TQ2! Tula, mmg berisi. Lepas ni ntah naik bpe la berat kite ni. Btw, selepas berusaha. Harap dpt saing sama.

Alin: Thanks! Xsangka, Alhamdulillah usaha menjadi. Pasni da kena jaga mkn da...

Cute Mum said...

tahniah..
sama2lah kita lahirkan baby tahun nie..:)

Mommy Aisy said...

A'a, cute mum. Tula misi tahun 2012 Mommy sebenarnya. Nk jugak baby 2012.

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com