HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, April 13, 2010

Anniversary!

Hua! [lagi 2 minggu!!!!]
Diam x diam da hampir setahun aku bergelar seorang isteri. Sekejap je masa berlalu. 1 Mei 2010 hampir tiba. Bermakna aku seharusnya meraikan saat ini dengan sebaik mungkin. Dan dengan itu, kami sekeluarga merancang utk mengadakan Majlis Aqiqah dan Cukur Jambul Baby Aisy.

Majlis ini bakal diadakan di kampung halaman Mama, iaitu di Banting, Selangor. Sebabnya?
Sebab...Nak wat majlis aqiqah utk sepupu dan anak buah yg lain. Atuk da bersetuju utk mengorbankan seekor lembu pada majlis tersebut.

Maka, aku dan suami terpaksalah menyambut ulangtahun pertama kami sekali.
Perancangan lain, nak diner sama kenala dipilih pada hari lain.

Patutkah aku menghadiahkan suami sesuatu? Or xpayah. Kang kalau bagi hadiah, suami kata aku ni membazir, suka boros. Aiyak! Tatak lomantikla ini olang.

Checklist Majlis Aqiqah & Cukur Jambul Baby Aisy
1- White Dress
2- Pakaian Mummy & Papa
3- Gift Tetamu
4- Paper Bag
5- Marhaban
6- Menu kenduri
7- Menu Berkat utk Tetamu
8- Lembu

Ni je kot dulu list yg ada buat masa ni.

ANAMY's Wedding 1st Anniversary....

0 komen:

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com