HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Friday, April 16, 2010

Pamela Anderson

Sejak melahirkan Aisy aku merasakan banyak perubahan ketara dalam diri ku. Corak pemakanan, pemakaian, fikiran dan macam2 lah. Hampir semua berubah. Aku musykil. Kenapa aku tak macam orang lain pun. Orang lain pun beranak jugak, rasa jugak pengalaman bersalin. Tapi aku rasa macam aku lain pulak. [aku perasan sendiri]






 Antara perubahan aku:
1- Selera makan kuat [konon nak puasa, sampai sudah idak juge]
2- Malas nak melawa da, pakai asal dan je [teruk kan]
3- Malas nak wat keje umah sbb asyik nak kelek Aisy je, hihi...
4- Addicted dengan online shopping nak shopping baju2 baby [i like!!]
5- Selalu hilang ingatan, lupa macam2 perkara sampai aktiviti rutin yg aku buat pun aku bole lupa (cth: hari2 ade je barang yg aku tertinggal; helmet, hp, access card)
6- Fizikal aku, aku da gemok!!!! Baju2 keje sume da xmuat. Aku hanya bole bergaya dgn baju kurung je, kalau x macam sarung nangka. Aku akan kelihatan ini....










Muka nmpk cam maintain je but... tang tu sgt terserlah.
Mungkin kerana aku breastfeed Aisy, jadi ia selalu membengkak dan kelihatan seperti Pamela Anderson. [eh, yeke?]

2 komen:

ieda said...

hehehe fana semua yg fana tulis dah pun terjadi pada ida ni ha...baju2 dulu mmg dah bg ank2 buah dah,bygkan ank buah bdn cam maksu dia dulu..

kalo bab lupa sama je dgn ida..byk urat putus kot masa meneran ehehe

kalo baju pulak memanjang jer xpuas hati pasal sgkut tang dada..camner nak buat dah breastfeed..kang diet ksian kat anak menghalang hak yg sepatutnya utk dia..

skrg ni dah biasa dah dgn keadaan diri..ingat bila bb dah xnetek nak selimkan bdn lah b4 anak tambah lg..kang kalo xkurus mau bdn ni makin maju mengembang waaaaa tidak xsgup

Mommy Aisy said...

hi ieda,

tula pasal. xsangka pulak pas beranak ni byk baju2 xmuat. smpi nk g keje xtau nk pakai baju ape. pastu balik2 baju yg sama. sbb tu je yg muat.

a'a la kot sbb meneran beranak byk urut putus. pastu sng je lupa, kan?

okla, ieda da biasa. fana blm biasa lg. tgh nk biasakan diri.

tp kan skrg, kalo xmenyusu kan baby, mesti rasa xlengkap je hari2 yg dilalui. hehe..

seronok rasanya jadi mummy ni. tp cam xcaya, jap je baby kite besar da.

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com