HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, August 17, 2010

Aisy suka makan

Petang itu.....


Kami bertiga ke tasik berhampiran rumah. Saja nak bawak Aisy jalan2. Mommy teringin minum cendol. Papa beli. Hmm...


Aisy pun sibuk je nak cendol jugak. huhu...
Tengokla gaya die. Macam pandai makan je.


Muka merajuk sambil termenung sebab xdpt minum cendol.
Cute!


Mommy tunjuk camera depan mata.
Senyum pun!
*tengok tangan Aisy. siap masuk poket.


wah! muka happy dapat kuar jln2.



Kat tasik ni jugakla tempat Mommy & Papa posing2 pas Majlis Bersanding dlu.

Kenalkan Masjid belakang tu?


Aisy ngan Mommy yg muka cam xsiap.


Asyik menong je syg mommy ni. Tengok org lain main playground.
Syg kecik lagila. Tunggu da de kaki nnt baru Mommy bagi main playground k?


Pastu Papa beli aiskrim pulak.
Aisy nk juga?
Amboi...


Muka tamau kongsi aiskrim ngan Mommy.


Muka da dapat aiskrim.
Nyum2x!


Papa pulak suap aiskrim.

Anak Mommy da pandai mamam skrg!

Macam2. Makan aiskrim, roti, nasi, biskut.....

Syg Mommy da besar, bulat & tembam!

5 komen:

tEppEi@sharEna said...

Aisy sgt bam-bam. mata moolat. tomeyyyy!!!! =D

geram oke!! rase nk cubit2 je tgn demok dia tue huhuh =p

Mommy Aisy said...

hehe...
mmg Aisy sgt bambam. nama pun da lebih 8kg.

Mommy die pun geram nak geget tgn die yg bulat tembam.

ღnFashyaღ said...

comel sangat si aisy nilah,,,geram tgk....papa aisy kepit je dia kat celah kaki tu...klaka..dia plak termenung jek...

Mommy Aisy said...

a'a, die suka ke papa die wat kat die cam tu. die termenung bukan ape. tgk org main playground kat depan tu..huhu..

nnt husna pun bulat cam aisy. tapi kena kuat minum susu & makan la. huhu...

ainihussin said...

ishhh kak..geramnye kt aisy..meh cni kite nk cubit2..haha~~

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com