HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Monday, August 16, 2010

Nak mengadu

Salam

Hi blog!

Saya nak mengadulah.... Sejak kahwin ni, saya asyik terkepit je.
Antara suami tersayang dan bonda tercinta.

Tension sgt.

Saya cuba gaya hati kedua2nya. Tapi sering ada je halangan. Pasti salah sorang nnt akan tunjuk perasaan dan luahkan ketidakpuasan hati mereka.

Terkadang rasa seksanya.
Saya tak nak menanggung dosa hanya kerana saya tidak dapat mengikut @ memenuhi permintaan mereka. Saya hanya dapat berharap mereka faham tentang keadaan & situasi saya ini. Saya minta maaf jugak seandainya kalian berdua marah & terasa hati dengan saya. Saya keliru. Saya tak sampai hati. Tapi hati saya tetap sayang kalian berdua. Sayang sgt.

Harap semuanya kembali baik seperti asal. Hari ni da Ramadhan ke 6. Tapi ketenangan yang saya cari, belum saya temui. Apa perlu saya buat?

1 komen:

ainihussin said...

saba r kak..biasa r tuh..bukan sng nk puaskn ati sume org..mesti slh sorg akn trase pnye..tp cb r jd sebaik mungkin..doakn y terbaek utk akk~~ ;pp

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com