HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Wednesday, September 09, 2009

Alam Flora atau DBKL

Hi!


Cam ne aku nak mulakan cerita ek? Okla, gini. Sejak aku kawen ni, aku g keje ngan Busuk. Memang ari2 Busuk akan antar aku ke opis. Tak bole nek Bibah da kecuali hujan. Sebabnya... Kalo dari umah aku nak ke opis tu mmg tersangatla jem. Dari 30 min perjalanan bole jadi 1 jam stgh. Jadi, kitrg decide nak nek moto je. Jimat pun jimat.


Nak dijadikan cerita. Sejak bulan pose ni, aku baru tersedar sesuatu yg sangat pelik di jalanan. Maksud aku sepanjang perjalanan dari Puchong - Kinrara - Bukit Jalil - Seremban Highway - Jalan Tun Razak ke Yap Kwan Seng. Nak tau ape yg pelik?
Lori Sampah Alam Flora (bukan gambar sebenar)
Minggu ni je ari2 aku asyik terhidu baru yg kurang menyenangkan tu. Waktu pagi, masa g kerja dan waktu petang, balik kerja. Stress wo hidung ni sik bau yg macam2. Boleh muntah aku bulan2 pose ni. Di tambah dgn jalan yg jem seteruk2nya kat KL ni. Lagi lama lori tu merembeskan bau2an sampah. Sepanjang jalan pun abisla dengan air sisa2 sampah. Selagi tak de hujan, selagi tu kesan air sampah tu melekat atas tar jalan. Eeeeuuuwww!
Hari2 cam ni pengsan aku atas moto, bau asap moto, kereta, lori + bau sampah. Aiyak! Memualkan. Aku kena lakukan sesuatu. Esok aku kena mula pakai mask. Ye, mesti!


3 komen:

KiMiE said...

hehe..mask yang abg bagi tu da berabuk,sekarang baru nak pakai ka..padan muka..

FaNaQiLa said...

tak nak pakai da yg tu. ade yg baru. abg kena beli stok mask byk2 cam ni. sng usk pakai.

Anonymous said...

buy tramadol cash on delivery tramadol online overnight - tramadol hcl drug interactions

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com