HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Wednesday, September 09, 2009

Bilik Tidur + Hiasan


Ihiks!


Hi, rini aku nak kongsi pic bilik tidur aku untuk Majlis Perkahwinan aku ritu. Aku nak try wat sesimple yg bole tapi still ikut tema. "Pink Green"!
Tadaa!


~Hiasan: Lampu bilik tidur dan Bunga~



~ Katil Pengantin (simple but nice)~
Set Bilik Tidur ni aku beli kat Klang, daripada Haime Enterprise. Puas hati sgt sebab termasuk Hiasan Dalaman sekali. Total sume dalam RM 4,000. (melayang duit!)

Termasuklah:
Katil + Tilam + Almari 4 pintu + Meja solek + Meja Sisi
Set Cadar (lace) + Sarung Bantal + Bantal + Sarung Bantal kecil (4) + Bantal kecil
Langsir 2 panel (2 tingkap) + Langsir belakang katil + Langsir bilik air
Karpet + Bunga 
Kira aku puas hati la dengan warna, design dan cara kerja diorang. Lengkap 1 bilik. RM 4,000. Berbaloi tak?

~Posing atas katil~

Hihi...
Neway, kalo ade sape2 yg nak kawen dan still tercarik2 mana nak carik set bilik tidur tanpa fikir soal hiasan sume. Contact aku k? Nnt aku perkenalankan korang kat owner Haime Enterprise ni.
Da! Sampai sini dlu.

1 komen:

Unknown said...

err..awat boh gambaq yang tu..

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com