HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Friday, October 09, 2009

Kek Perkahwinan

-Kek Hantaran-

-Kek Kahwin ANAMY-

Pink Green (Betul2 ikut tema. Aku sangat puas hati.)

Kredit to Mama sbb tempahkan kek yg cantik cam ni even 2 tingkat je.

-Hari Persandingan (Potong Kek)-
Oleh kerana seorang sahabat aku masa kat UUM kata die blm wat tempahan kek lagi utk majlis perkahwinan die Nov ni. Aku pun terus terigt pic2 kek masa aku kawen ritu. Jadi, aku nak kongsi la ngan sume.

3 komen:

Adjla Hafizin said...

wah..cntik r kek 2.
simple but nice..
ni wat xsabo nk kawen ni..hehe.

eh,ske kaler pink ea?
hihi.

13may said...

bestnya kawen :D

FaNaQiLa said...

-adjla-
xsabo nak kawen ek? kawen la yang. calon da de ke?

yup, i suka sgt kaler pink. wee!

-13may-
kawen mmg best. majlis kawen pun best. kalo bole nak wat majlis lg. :)

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com