HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, May 06, 2008

...:::::Kian:::::...

Tadi balik dari ofis aku terdengar lagu ni... Syahdu liriknya. Jadi aku nak korang sume pun hayati lagu ni k? Pada koranglakan, pe maksud tersirat disebalik lagu ni...

Kian jauh
Kian hilang
Kasih antara kita
Nampak tenang
Pada zahirnya
Tapi batin terseksa

Yang terguris tak nampak dimata
Yang terhiris terluka
Sesekali terbit air mata
Tahan sebak didada
Ke manakah...nak dibawa
Resah kian melanda
Di manakah...
Hendak ku khabar
Pilu di dalam dada
Bila kasih di hujungnya nyawa
Rasa ingin dimanja
Perasaan pun kian tersentuh
Bila rindu ini berlabuh
Apakah yang dikejar dalam hidupmu ?
Berkali ku kata padamu
Kita singgah di dunia yang sementara (FaNa)
Penuh tipu daya

Yang kekal
Disana
Biarlah..kita bersama
Usahlah
Hanyut terus terlena
Kerana dunia
Pada aku masih ada
Kasih belum terhakis
Sebenarnya..sudah lama
Ku sungguh berkecil hati
Pada aku, lagu ni berkisah tentang seseorang yg sedih seperti ditinggalkan atau dilupakan oleh kekasihnya. Tapi dia masih sayang dan terlalu sayang..
Mmm... Ntahla.. Pada korang?

5 komen:

KiMiE said...

PuLaK

FaNaQiLa said...

pulak ape syg?

t i u n g said...
This comment has been removed by the author.
t i u n g said...

retak menanti belah kot lagu ni
hehe

FaNaQiLa said...

ooo? yeke tiung. tp bole diselamatkan lagi kalo org yg dituju tu sejuk hati n fikir ttg kenangan lalu diorg bersama. usaha utk kembali yg perlu. hehe.

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com