HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Friday, December 11, 2009

Kaki bengkak Vs Kasut ketat

Dear Blogger,

Maafla sbb aku mengupload pic kasut dan kaki ni.

Sebenarnya aku nak cite perihal kaki aku yang bengkak sejak minggu ke-30 kandungan. Jadinya...Pada hujung 3 minggu lepas, aku telah keluar mencari kasut/ sandal yg sesuai bersama suami.

Macam biasa, aku akan ke Jusco dlu. Sbb sana ade SALES best kalo utk kasut. Setiap kasut yg jenis comfort aku try. Tpi malangnya semua xmuat. Kalo yg muat masuk pun saiz die 8 or 9. Panjang pulak. Aiyoyo...

Aku da pening nak carik kasut ni. Last2, kuar g BATA. Sarung2 kasut2 dan sandal2 Comfit yg ada. Yg kat sebelah ni je bole masuk. Dapatla diskaun 30%. Itu pun sbnrnya muat2 je tau. Ketat!

Jap je sandal ni da lusuh'n? Padahal baru pakai 3 minggu. Sbnrnya sejak mengandung ni, aku kuat sgt berpeluh. Terutamanya pada leher dan kaki. Sbb tu korang tgk sandal tu buruk da.


(Seketat inilah sandal ni aku pakai skrg [minggu ke-34 kandungan]. Gemuk kan kaki ku?)

1 komen:

hazlina said...

Hai..salam kenalan kembali..oo awk pun preggy ye,congrate..sy dh nk msk 38 wk.tgh berdebar-debarla ni tunggu masa nk deliver.takut+hepi+cuak semua ada..jmputla follow blog sy ye..i'm follow u..;)

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com