HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, December 22, 2009

New Born Baby (Adi & Fida)



Seminggu sudah berlalu...
15 hb Dec 2009, 7.30 am Hospital Serdang
seorang bayi lelaki seberat 2.76kg selamat dilahirkan
.
.
.
.
.
.
.
perkenalkan
~Mohd Izz bin Fadzli Ashadi~
agak2 ikut muka sape ye baby ni? ayah ke ibu?
Tahniah buat Adi & Fida kerana telah bergelar ayah & ibu. Semoga hubungan kalian semakin erat dengan kehadiran zuriat ini dan dilimpahi rezeki serta kesenangan menghadapi masa2 mendatang sebagai ibu dan bapa.
-gambar kenangan semasa hari persandingan Adi & Fida-

p/s: kini di hujung2 menantikan saat kelahiran (minggu 35) aku merasakan aku semakin selekah. pakaian cam tak terurus. pakai apa pun rasa xcantik, xmanis da mcm dlu. (eceh, kalo xpregnant aku manis ke?) bengkak sana sini. muka, tangan, kaki. jalan pun da macam penguin aku rasa. sakit ulu hati. macam2. dalam masa kurang sebulan aku akan rasa pengalaman bersalin yg telah Fida dan kaum2 ibu yg lain lalui. semoga dipermudahkan urusan bersalin ku nnt berkat kesabaran dan doa kalian semua. amin.

0 komen:

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com