HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Tuesday, April 08, 2008

:~aKu yG SeDiH:~

Aku adalah aku. Aku seorang happy, banyak cakap, suke nak gelak, suke nak senyum, suke berkawan dan positif thinking. Namun, aku juga manusia biasa, ada hati ada perasaan. Aku juga tahu sedih, nangis, marah, geram sebab akukan manusia bukan kucing. (eh, ape aku melalut ni?) Sekarang baru aku tau, aku punya hobi baru iaitu nangis. Aku cepat sangat menitiskan air mata sekarang. Kadang2 tu, tengah happy2 pun aku bole menangis, tp bukan tangis gembira. Tengok cerita sedih sket pun aku bole rasa mahu nangis teresak2. Sampai sakit dada dan tekakku mahu menahan kesedihan, tangisan dan air mataku dari menitis. Aku tak tahu apa masalah aku sebenarnya. Ingin menangis, ku tahan. Tapi bila ku tak ingin menangis, aku menangis. Unstable emosi kot. Aku jadi cepat terasa, tak bole kene marah sket, tak bole org sakitkan hati ini. Terutama sekali orang2 yg aku sayang dan kasih. Kadang2 tu aku sendiri yang marah pun aku menangis. Agaknye sebab ape ek?

12 komen:

Unknown said...

Huhu...mcm kena kat btg idung abg je nie...ciwek bebenor..

Hafifi said...

isk! ape sdih2 ni..ceria la sket..

A t i Q a h said...

Salam Cik Qila,
terima kasih singgah blog saya. Ni semua mesti gara-gara ur abang. kalau tak, kamu tak masuk blog saya punya.
[=)
Kalau kamu sedih, umpakan semua orang yang kat sebelah kamu tu muka macam badut yang tengah terlompat-lompat. Lepas tu, kamu gelak la kat badut tu. Ha ha ha

azie said...

sapa makan cili, dialah rasa pedas kan cik fanaqila,hikhik:)..
untuk lebih feel terhadap badut itu, kamu bayangkan org yg buat kamu nangis tu, ialah badut itu..errrr..faham ke?i cakap belit2,hehe

Unknown said...

badut??hmm..badut..siput sedut..hmm..

nUUr said...

mungkin anda terlalu mendalami perasaan anda,tu mudah tersentuh dan menangis tu,ceria yek,tp nangis pn bgs jgk utk kesihatan sbnrnya

Lily Abdullah said...

Fana,

Letak la peti jerit. senang kak Lily mau jerit nanti :)

azie said...

cik fana, bila mau kawen nih?jgn lupa jemput kita, princes n atiqah ok:)

Mommy Aisy said...

nuur,
btl tu, mungkin juga sy ni terlalu faham n mendalami hati sendiri. tu yg cpt sgt touching. tp xpela yg terpendam rsa terluah lepas nangis.

kak lily,
yela, sy akn wat peti jerit k? ble kte jerit sama2.

azie,
Kawen? blm tau lg.. tp doa2kanla jodoh ktrg dipanjangkan. mestila jemput tp jgn xdtg plak. k? azie plak bile?

rasso said...

wewit...

bestnya dah nak kawen... jangan sedih2... selangkah dua langkah lagi tu... tinggal nak salam-salaman lagi tu.... lalallaa~

:sambil pasang MP3 Matahari -Agnes:

Mommy Aisy said...

-rasso-
tula, i ni mmg cepat sgt sedih.ntahla.nak kene tunang yg pujuk.doakan ktrg kawen cepat tau tahun depan. u bile lg?

nads said...

jgn sedih2 k...
bakal pengantin kena senyum selalu tau...
baru berseri2 jer muka tuh nanti...hehe

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com