HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Thursday, April 17, 2008

My "FaMiLi MemBer"

Hi,

After about 2 weeks kot aku melibatkan diri dlm arena Blog memBlog ni, aku blm penah lgi perkenalkan famili-famili aku. Jadi, hari ini aku nak introduce "Famili Member" aku... Famili aku terdiri daripada Abah (Arwah - Sedekahkan Al-Fatihah buat Ayahandaku), Mama, Aku, Angah, Akim dan Adik. Tidak lupa juga 5 ekor kesayanganku : Brownie, Cubi, Comot, Cubby dan Domok. Kesayanganku ini lah yg jadi penyeri kat dalam rumah.

Oleh kerana mereka ni penyeri keluarga aku, jadi aku nak korang semua kenalilah mereka.

Yang First sekali, "COMOT".



Berwarna hitam tetapi ada putih2 pada muka dan dadanya. Nila kucing kesayanganku sekarang. Paling bising, comel but comot. Pagi2 lagi da bising suruh org bukak pintu. Kuarkan ikut pintu belakang die pusing g depan. Kuarkan ikut pintu depan die pusing nak masuk ikt pintu belakang. Geram! Perut dala buncit...Dulu die ade 3 beradik, tp seekor hilang xbalik2 (Comel). Yg lagi seekor (Coki) mati masa 1 Feb (Jumaat) ritu. Pagi2 kene langgar dgn kete kot. Masa tu dala aku xkeje, cuti. Nangis aku masa subuh2 tu. Teruk aku nangis. Bile da siang sket aku tanam die. Korang sedih x kalo nmpk kucing mati?????

Ok, yg ni plak BROWNIE.
Tau x ritu die sakit. Xtau npe. Salah makan kot. Yela, kucing tyco kat area umah aku tu. Ntah ape yg die mkn last2 muntah kuar lendir kaler kuning. Terus je lembik, da 2 minggu die dok umah je xkuar2 pun tunjuk samseng. Cian jugak. Sampai hilang selera mkn. Sekarang da ok sket, da ble mkn tp die masih lemah. Cian Brownie....
Aku rasa sampai sini dulula..Sok aku kenalkan yg len plak kat korang. Termasuk adik2 ku.
Daa...
Salam Perkenalan dr Comot & Brownie...

5 komen:

Anonymous said...

hahaha..namau perkenal ke kucing yang amik gambor diorg nie..mana gambor domok..cubby..cubi

Anonymous said...

glamor gak kucing ni..hehehe
;p

Mommy Aisy said...

abe o abe,
sabarla..nak introduce slow2. jgn gopoh.

Mommy Aisy said...

-tiung-
hehe..mestila kucing tu glamor tiung.kucig2 kesayangan i tau.

Mommy Aisy said...

bsk, nnt usk msukkan gambar domok, cubi & anank2nya n cubby k?

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com