HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Monday, April 21, 2008

Makhluk Tuhan Paling Seksi

Otakku sexy,itu terbukti,
dari caraku,memikirkan kamu.

Mataku sexy,itu terbukti,
dari caraku,menatap kamu.

Kamu seperti ada,didalam penjara,cintaku.

Bibirku sexy,itu terbukti,
dari caraku,cium pipimu.

Bibirku sexy,itu terbukti,
dari caraku,sebut namamu.

Akulah makhluk Tuhan,yang tercipta,yang paling sexy.
Cuma aku yang bisa,membuatmu,terus menjerit,
Ow ow ow (ah ah ah)Ow ow ow (ih ih ih)

Hatiku sexy,itu terbukti,
dari caraku,memeluk hatimu.

Jantungku sexy,itu terbukti,
dari caraku,cemburu padamu.

Ow ow ow (ih ih ih) (x2)

Akulah makhluk Tuhan paling sexy,yang paling sexy, sexy sekali.
Akulah makhluk Tuhan ??? manis dan hidup didunia ???

Ow ow ow (ih ih ih) (x2)


Apakah pendapat anda tentang lirik lagu ini?

16 komen:

Mohd Noor Hakimi said...

yeaa!!1st komen..!!

lirik lagu ni?ok la gak..

p/s--jgn seksi2 sgt..nanti seksa..

FaNaQiLa said...

lirik lagu ni da jd terbalik sbnrnya...
nnt dgr btl2 lagu ni ye syg?

tiung said...

tajuk lagu ni rasa cam tak sesuai ja..

FaNaQiLa said...

-tiung-
xsesuai? bis nak tukar jd pe?
berikan cdgn bernas anda.

Mohd Noor Hakimi said...

haha
tukar jadik incik tiung paling toek..haha

musafir said...

Setuju ngan Kimie, jangan seksi-seksi..nanti seksa..la la la..

FaNaQiLa said...

Seksi tu luas maksudnya. Terkadang, perempuan yg memakai jubah & tudung lbuh pun ade seksi nya. Tpi dimana? Biarkanla ia tnpa jwpn.

King said...

u know what?

wanginya bau syurga pasti sampai untuk:
1.QUEEN klau dia nyanyi lagu ni utk KING...
2. PERMAISURI klau dia nyanyi untuk SULTAN
3. ISTERI klau dia nyanyi utk SUAMI

Amin..

aria ayumi said...

huhu. best gak lagu nih... :p

FaNaQiLa said...

-king-
terima kasih atas kata2 yg berbaur nasihat. kau telah membuatkan aku menginsafi diri.

-aria-
aria suka lagu tu ek?
but u knw what? i da tukar lirik die. dah terbalik sket maksudnya. kaji betul2. ihiks!

astig said...

sy suka yg part ah ah ow ow ow je...

FaNaQiLa said...

-astig-
awk ni mmg ****tutt!!!***. aiyo! xpe, fikiran manusia xpenah lari dari bnda tu. lumrah.

tiung said...

letak tajuk dia seksi dah aaa
:D

FaNaQiLa said...

-tiung-
seksi je ke tiung? mmm... yg lain. agak2 bila kte syg seseorg tu dikira seksi x?

astig said...

alaaa... jgn la pikir bukan2 ... malu saya :P ....

sy tahu lagu ni pun bile sepupu saya yg berumur 3 tahun asyik sebut ah ah ow ow ow... kalau tak, sampai matilah sy sumpah seranah lagu ne.. heeeee

FaNaQiLa said...

-astig-
bukanla malukan astig, maafla..
bahaya ni, budak 3 tahun pun da tau lagu ni. kene banned lagu ni. nnt merosakkan minda kanak2. kanak2 skrg sudah semakin cepat memahami.
aduis!!

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com