HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Friday, April 11, 2008

Surat sebab lewat datang kerja buat Boss

Kepada Boss......

Saya mohon maaf kerana hari nie saya terlambat lagi datang ke pejabat. Saya tau, termasuk hari nie, saya dah 10 kali lewat ke pejabat.

Ampun Boss, tabik spring 60X....!!!

Saya tau sepatutnya saya masuk pejabat pukul 8:30 pagi. Tapi oleh kerana lewat, saya terpaksa sampai di pejabat pukul 9:00 atau 10:00 pagi. Tapi percayalah Boss, saya bukan sengaja.


Keadaan yang buat saya begini. Saya bangun awal Boss... Pukul 6:00 saya dah siap mandi dan pakai baju. Saya turun dari rumah saya pun awal jugak. Boss pun tahu saya just duduk Kampung Kuala Belit, dekat jer.....

Tapi Boss, bila sampai dipersimpangan jalan...saya jadi pening Boss. Saya percaya kalau Boss sendiri berada ditempat saya, Boss pun mesti sampai lewat jugak ke pejabat. Percayalah Boss, saya tak bohong. Kalau Boss nak tahu kenapa saya selalu lewat ke pejabat, meh sini, biar saya tunjukkan.......

Yang Benar,
Pekerjamu yang disayangi.......
p/s : harap Boss.....maafkan lah saya....yer...ummm chak.


4 komen:

azie said...

lor...ingatkan betul2..

Mohd Noor Hakimi said...

ngahahahahahahahahahahahaha... tunang aku pandai wat lawak!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mohd Noor Hakimi said...

hahaha..kena tag..

Hafifi said...

haha

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com