HaKiMi ♥ FaRHaNa ♥ FaMiLy

Daisypath Anniversary tickers

♠ Jom Klik - Hadiah Buat Baby Aisy ♠

Thursday, April 24, 2008

Tag dari KeL@T - Linky Love Game

Semalam aku menerima tag baru dari Kelat. Ianya tentang Linky Love Game. Aku tak berapa pasti langkah2 dan caranya. Jadi aku membuat keputusan bertanya terus kepada Kelat. Setelah mendapat penjelasan, aku mengerti sebab dan akibatnya. Jadi aku pun nak menjawabla.


"This is another of those Linky Love game where you only have to tag 10 person in one post but still there is no actual limit (you can tag more if you want!). Once tagged, you have to copy paste the link in this post, and make them grow! Do not delete any of the links and be honest to yourself!"

BennyLiew RamblingMoo Mum & Kids in Woderland JudeLittle Our Mini Blogsphere Room of My Heart Janiceng ChinNee Jo-N LadyJava's Lounge Apple of The Eyes aNgRiAniWorLd persismutiara AlongArman papamafia kuina aiSya iaSya keLaT coklatubatbatuk ina erin ien mr Am blogmenjerit ecahkoop musafir kimie fanaqila princessliyana

Jadi, sekarang saya nak pas tanggungjawab ni kepada rakan2 dibawah:

1] TIUNG

2] diELa

3] HaFiFi

4] tasikmerah

5] lupikirlasendiri

6] ariaAyumi

7] redSeptember

8] muhdzahari

9] 13may

10] azie yg suka di tag

Hai... Jgnla marah ye semua. Saya da berjaya menyelesaikan misi yg ditugaskan oleh Kelat. Jadi anda semua bagaimana? Jika misi ini saya dpt selesaikan dalam sehari, anda?
Saya da terkena dan kini anda pula.

Jgn cheat k? Don't even miss i blogger link address.

Gudluck! Sebarang pertanyaan dialu2kan.

9 komen:

Anonymous said...

masyaallah..cemana ni
haha tatau aa..
cemana cara dia..

musafir said...

hehe..kelat tag kita jugak....

redSeptember said...

aramak....
watishiwa tak faham raa kena buat apa ni.

watashiwa sangat2 brur daram har ni.

sowieee :(

Unknown said...

huu..tak paham r tag si kelat ni..camner r nak wat..huu...

Mommy Aisy said...

utk semua...
tag kelat ni bertujuan utk mempromosikan tag2 kita semua dikalangan blogger2 lain. jadi, dgn nama lain dipanggil Linky Love Game. tp bukan utk menjalin cinta, just nak memperkenalkan 1 dgn yg lain. (eh, btl ke penerangan ni kelat?)

jadi anda semua perlu copy je sume nama2 blogger lain n link skali.makin lama makin byk la list die bila da tmbah lagi 10 org yg anda akan tag. tapi list tu xble repeat. fhm x? makin lwt anda dapat tag ni, makin bykla link u guys kene paste nnt. haha!

selamat terkena n selamat berusaha.

musafir said...

alamak!
apa ni fanaqila..sedey..takder nama kita pun kat situ. tapi tiba-tiba dalam list tag kat blog kita ada TAG DARI KELAT yang awak buatkan.buat la link kat post tu..ala...buat la....sedey..(apakah?~fahamkah?)

azie said...

sorry..sangat tak paham..so takleh buat.

Mommy Aisy said...

-musafir-
ni die link kt post yg kelat wat utk hadiahkan tag tu.
http://oittttt.blogspot.com/2008/04/tag-linky-love-game.html
read, learn n do it!

-azie-
kalo azie xfhm, azie pun bel rujuk link kt post kelat tu. senang je...tp makn masa sket. gudluck!

KeL@T said...

thanks, dear...

♠ Aku & Cinta ♠

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
 

Blog Template by YummyLolly.com